sobota, 21 września 2013

...

  Ten dzień mogę zaliczyć do udanych, nadrobiłam wiele zaległych spraw. Jedną z nich są zdjęcia. Zwykle umawiam się, a potem zapominam o tym, ale powoli to zmieniam. Dziś na zdjęciach byłam z 2 osobami, jeden z efektów pokaże pod spodem. Najbardziej jednak cieszy mnie pewna książka/album węgierskiego fotografa Brassaï'a, ponieważ zakupiłam go w niezwykle okazyjnej cenie. Aż skakałam z radości, jak tylko go zakupiłam !

Mod. Damn Fashion 












 Dodatkowo pamiątkowa samojebka :D

2 komentarze:

  1. Cute samojebka.
    Sesja świetna, powiedziałabym profesjonalna.
    Skąd masz takiego sexownego modela? ^.^
    Mam nadzieje, że będziesz częściej dodawać foty, bo na serio podobają mi się twoje prace.
    Album ulubionego artysty? Seems legit. Ja skacze po ścianach jak dostaje komentarze xD
    Zapraszam do siebie na https:www.moja-dziwna-wyobraznia.blogspot.com/
    I'm not mad, my reality is just different than yours ;)
    Pozdro!: Alex vel Wilku vel Diabełek vel Szatan vel Szczeniak vel Misio vel Mąż vel Narzeczony vel Phantom vel Ninja znana też jako Daria O. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. idealne, fantastyczne, niesamowite, achh! <3

    OdpowiedzUsuń