środa, 10 kwietnia 2013

Nigdy nie byłam dobra w pisaniu, ale co tam zobaczmy jak będzie. Nie jestem kimś na tyle ciekawym, by o sobie opowiadać. Mam na imie Justyna i jestem osobą robiącą zdjęcia z zamiłowania (nie mogę nazwać siebie fotografem), tyle powinno wysterczyć. Na blogu będę umieszczać fotografie mojego autorstwa, bo kto mi zabroni? W końcu teoretycznie to wolny kraj i żyjemy w demokracji. Na dzisiejszych zdjęciach Malwina, zdjęcia nie są idealne, ale da się je przełknąć pod względem technicznym.






2 komentarze:

  1. Ju, I love it :D Told u u're talented. How u doin' there, is everything okay? Hope so. Gotta talk with each other mate :D But the question s, do you ieven know, wko am I? Never mind. Ur photos are fantastic! Gimme mooore! I was damn waiting for them too long. Can't wait to see other one's :D Love u <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria don't be stupid, I still remember U ! Everything okey, but a question is: How are U and when will you come to Poland ? Sorry I'm so fuckin bad at english language.

    OdpowiedzUsuń